Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały przytulne i komfortowo wyposażone pokoje 1, 2 oraz 3-osobowe, a także rodzinne studio i apartament z aneksem kuchennym. Każdy pokój wyposażony jest w: telefon, telewizję satelitarną, zestaw do parzenia kawy i herbaty, bezprzewodowy dostęp do internetu. Dodatkowo, każdy pokój posiada dostęp do balkonu.
W hotelowej restauracji panuje elegancki wystrój. Serwowane są tu dania tradycyjnej kuchni polskiej, francuskiej, włoskiej oraz dalekowschodniej. Niepowtarzalny smak potraw powstaje z połączenia kunsztu Szefa Kuchni ze świeżymi produktami najwyższej jakości. Wieczorem goście mogą zrelaksować się przy drinku w całodobowym drink-barze oferującym szeroki asortyment zimnych napoi i alkoholi.
Osoby spragnione relaksu mogą odprężyć się w strefie SPA, gdzie wykonywane są zabiegi oraz masaże z użyciem wyłącznie naturalnych kosmetyków.
Długa historia Jeleniej Góry ma swój początek w 1108 roku, a o dziejach miasta opowiadają liczne zabytki architektoniczne rozlokowane w całym mieście i łączące wszystkie style łącznie z gotykiem. Niewątpliwie najpiękniejszym miejscem jest Starówka i Rynek z okazałym Ratuszem. Wszystko to otoczone jest zabytkowymi kamieniczkami.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Firma Usługowo-Handlowa Bella Joanna Hassaniyeh, ul. Andrzeja Zamoyskiego 3, 58-560 Jelenia Góra, NIP: 9281795733
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Bella. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".