Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały komfortowe i przestronne piętrowe domki, z których każdy wyposażony jest w: telewizor LCD, bezprzewodowy dostęp do internetu, kuchenkę indukcyjną, kuchenkę mikrofalową, lodówkę. Na parterze każdego domku znajduje się część wypoczynkowa, aneks kuchenny ze stołem oraz łazienka. Na piętrze przygotowano sypialnie. Ponadto, każdy domek ma dostęp do tarasu z meblami ogrodowymi.
Na terenie ośrodka znajduje się miejsce na grilla oraz plac zabaw dla dzieci. Ponadto, domki położone są blisko morza i jeziora.
Osoby lubiące aktywny wypoczynek z pewnością docenią malownicze szlaki rowerowe ciągnące się m.in. z Mielna do Koszalina (14 kilometrów) oraz Nadmorski Szlak (45 km), w skład którego wchodzą takie miejscowości jak: Gąski, Mielno, Dobiesławiec, Mścice, Bielkowo. Oprócz tego przez Mielno przebiegają szlaki piesze.
Atrakcje w okolicy
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHU BAKO Grzegorz Bagiński, ul. Brytyjska 20/3, 75-430 Koszalin, NIP: 6692202816
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Tropikana Mielno. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".