Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano przestronne pokoje wyposażone w telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz łazienkę z kabiną prysznicową.
W obiekcie mieszczą się dwie stylowe sale restauracyjne, w których panuje klasyczny wystrój. W restauracji serwowane są pyszne dania, które zaspokoją nawet najbardziej wymagających smakoszy. W słoneczne dni posiłkiem można cieszyć się w ogrodzie letnim, gdzie dodatkowo skorzystać można z oferty baru otwartego do późnych godzin nocnych.
Dla Gości przygotowano także Strefę Relaksu, w której centralnym elementem jest duża wanna z hydromasażem, funkcją jacuzzi systemem podświetlenia LED oraz ozonowym systemem oczyszczania. Oprócz tego w strefie tej przygotowano kabinę prysznicową wyposażoną w funkcję masażu, saunę parową, saunę fińską oraz kameralną tężnię solną.
W okolicy Mikołajek rozciągają się zielone tereny unikalne pod względem przyrodniczym i obfitujące w ciekawe gatunki zwierząt i roślin. Lasy, torfowiska i wody płynące są chronione w Mazurskim Parku Krajobrazowym. Oprócz tego, krajobrazu dopełniają malownicze zatoczki, kąpieliska i przystań.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: M.M.S. Sp. z o.o., Zwoleńska 16F, 04-761 Warszawa, NIP: 9522188504
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Villa Mazur. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".