Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały komfortowe pokoje idealnie wpisujące się w klimat Blue Marine. Przestrzeń zagospodarowano z myślą o wygodzie i funkcjonalności, a nadmorskie widoki za oknem są niewątpliwym atutem. Każdy pokój wyposażony jest w: telewizor LCD, bezprzewodowy dostęp do internetu, minibar, czajnik, minianeks kuchenny (zlew), dużą łazienkę z kabiną prysznicową, suszarkę do włosów oraz komplet ręczników. Dodatkowo, we wszystkich pokojach znajduje się prywatny balkon.
Tutejsza restauracja zabiera gości w prawdziwą kulinarną podróż po nadmorskich smakach. Szef Kuchni przygotowuje doskonałe ryby od miejscowego rybaka oraz szynki własnego wyrobu. Wszystkie dania z karty bazują na sezonowych produktach pochodzących od sprawdzonych dostawców. Z myślą o najmłodszych smakoszach wprowadzono menu dla dzieci. Wybrane wieczory można natomiast spędzić racząc się grillowymi przysmakami w ogrodzie letnim, gdzie rozbrzmiewają szanty.
Dla tych wszystkich, którzy pragną połączyć urlop nad morzem z chwilami głębokiego relaksu, stworzono Strefę SPA & Wellness obejmującą saunę suchą, basen oraz profesjonalne gabinety. W tych ostatnich skorzystać można z szerokiego wachlarza zabiegów pielęgnacyjnych i rytuałów, które odprężą ciało i wyciszą ducha.
W tej nadmorskiej miejscowości nie brakuje atrakcji. Wielbiciele mocnych wrażeń mogą skoczyć na bungee, rodziny z dziećmi wybrać się do wesołego miasteczka, a historyczni pasjonaci odwiedzić miejsca takie, jak średniowieczny gródek strażniczy.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Spółdzielnia Właścicieli Blue Marine Mielno, ul. Gen. Maczka 32, 76-032 Mielno, NIP: 6692522975
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Blue Marine. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".