Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano komfortowe pokoje, z których każdy został wyposażony w: telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy dostęp do internetu, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, suszarkę do włosów, mini zestaw kosmetyków oraz prywatną łazienkę.
Osoby spragnione relaksu i odprężenia mogą odnaleźć je w strefie wellness obejmującej: saunę szwedzką, saunę INFRARED, grotę solną z tężniami.
Domek postawiony do góry nogami, który powstał w 2010 roku to kolejna atrakcja Zakopanego, którą w pierwszej kolejności powinni odwiedzić stali bywalcy miasta. Giewont, zwany popularnie „Śpiącym rycerzem”, a konkretnie nosem śpiącego rycerza, to jeden z symboli Tatr, który również warto zaznaczyć na swojej liście atrakcji do zobaczenia.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: P.T.H.U. Bielaszka Stanisław Bielaszka, ul. Pszczyńska 8, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, NIP: 6330000182
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Krupówki 17 Resort & Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".