Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel dysponuje komfortowo urządzonymi 32 pokojami. Pokoje wyposażone są w TV, łazienki z prysznicem, suszarkę, WiFi.
Na Gości oprócz rodzinnej atmosfery, czeka smaczna domowa kuchnia. Poza daniami polskimi, Goście spróbować mogą potraw kuchni niemieckiej, holenderskiej i amerykańskiej. Od wiosny do jesieni specjalnością Hotelu są potrawy z grilla. Wszystkie dania przygotowywane są ze świeżych produktów.
Na terenie Hotelu do dyspozycji Gości jest bilard oraz stół do ping ponga.
Hotel Gościniec Zdrojewo to również miejsce, w którym można zorganizować wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe, konferencje czy szkolenia.
Dla pasjonatów zamków i pałaców atrakcją na pewno będzie Zamek w Gniewie czy Zamek krzyżacki w Malborku. Natomiast zwolennikom historii spodoba się Grudziądz z historią wojsk huzarskich. Dla poszukiwaczy skarbów kultury i sztuki celem podróży powinien być oddalony o 40 km od Hotelu Pelplin. Znajduje się tam Bazylika Katedralna z przełomu XIII – XIV w. zaliczana do najpiękniejszych dzieł gotyckich w Polsce, Muzeum Diecezjalne z największą kolekcją rzeźb średniowiecznej Madonny oraz jedyny w kraju egzemplarz Biblii Guttenberga.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Maminex Sp. z o.o., Osiedle Nadwiślańskie 1 F/8, 86-170 Nowe, NIP: 8761007830
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Gościniec Zdrojewo. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".