Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Baltic Cottages do dyspozycji gości oddaje komfortowe pokoje i apartamenty Economy, Standard i De Lux. Wszystkie pokoje swoim wystrojem wręcz zachęcają do odpoczynku. Z okien można przyglądać się naturalnemu środowisku i różnorodnej ptasiej faunie, a stylowo urządzone wnętrza w swoim wyposażeniu posiadają: telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz łazienkę z prysznicem. Niektóre z pokoi posiadają drewniane tarasy lub w pełni wyposażony aneks kuchenny. Goście ponadto mogą korzystać z ogólnodostępnej jadalni i aneksu kuchennego.
Dla pełnego relaksu warto skorzystać z zewnętrznego basenu, jacuzzi i leżaków w obszernym ogrodzie otaczającym kompleks. Dodatkowo dostępne jest wewnętrzne jacuzzi oraz sauna.
Dla dzieci przygotowano zewnętrzny plac zabaw oraz play room.
Będąc w tej uroczej miejscowości, warto jest zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: S&S Nieruchomości Sp. z o.o., ul. Poznańska 7, 85-129 Bydgoszcz, NIP: 9532640578
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Baltic Cottages. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".