Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano eleganckie i nowoczesne pokoje z elementami stylu art deco. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, minibar, sejf i czajnik. W pokojach znajdują się prywatne łazienki z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, ręcznikami i zestawem kosmetyków.
Na terenie obiektu położona jest restauracja Araz, podająca dania kuchni węgierskiej i francuskiej. W każdy piątek organizowany jest wieczór węgierski z posiłkiem w formie bufetu, występami rozrywkowymi oraz koncertem muzycznym i pokazem tańców ludowych. Codziennie rano podawane jest obfite śniadanie w formie bufetu. Oprócz tego w hotelu znajduje się Kawiarnia Gallery serwuje tradycyjne napoje kawowe, takie jak Kapucíner z bitą śmietaną i płatkami czekoladowymi. Z lokalu podziwiać można piękny hol wejściowy. W holu hotelu Continental usytuowana jest część wypoczynkowa z widokiem na wewnętrzny dziedziniec. Goście mogą w niej posłuchać muzyki granej na pianinie.
Hotelowa strefa wellness zapewni chwilę relaksu i regenerację. Znajduje się tam basen zewnętrzny (w ogrodzie na dachu hotelu), basen kryty, jacuzzi, sauna na podczerwień i sauna fińska. Poza tym można skorzystać usług salonu masażu i zabiegów na ciało. Do masaży i zabiegów używane jest: olej marula, błoto z morza Martwego, algi morskie, sól morska, olejki eteryczne i woda termalna.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Joy Hotels Kft, Ulloi ut 293, 1195 Budapeszt, NIP: HU24695198
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Continental Superior Budapest. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".