Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano przestronne i przytulne pokoje, urządzone w nowoczesnym stylu. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, suszarkę do włosów i łazienkę z kabiną prysznicową.
Na terenie ośrodka znajduje się restauracja z kartą dań kuchni regionalnej. Codziennie podawane są tam pyszne śniadania i obiadokolacje przygotowywane ze świeżych i dobrej jakości produktów.
W strefie SPA goście mogą skorzystać z sauny fińskiej, infrared, biosauny, zewnętrznego i wewnętrznego jacuzzi oraz strefy relaksu. Oprócz tego gabinety zabiegowe i masażu posiadają szeroką ofertę do wyboru. Jest to dobre miejsce na chwilę relaksu i odnowę ciała.
Goście mogą w wolnym czasie skorzystać z dwutorowej kręgielni, kortu tenisowego oraz wypożyczalni kijków nordic walking.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jacek Tarnawski, ul. Sztabowa 87/3, 53-313 Wrocław, NIP: 8990205945
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Trzy Jeziora. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".