Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano komfortowe i przytulne pokoje, urządzone w klasycznym stylu. Wnętrza są wyposażone w telewizję satelitarną, bezprzewodowy internet i prywatną łazienkę.
Na terenie obiektu znajduje się restauracja, która specjalizuje się w daniach kuchni polskiej, regionalnej i międzynarodowej. Posiłki przygotowywane są ze świeżych i dobrej jakości produktów. Znajduje się tu również bar oferujący pyszne piwo i drinki.
Do dyspozycji gości jest sauna oraz bilard. W lato można korzystać ze specjalnego miejsca do grillowania.
Niedaleko Chełmska Śląskiego w odległości około 20 km znajdują się dwa Skalne Miasta: Adrspach i Teplice, położone przy granicy polsko-czeskiej. Są to malownicze masywy skalne, będące częścią rezerwatu Gór Stołowych. Dla turystów przygotowane są szlaki piesze prowadzące przez jego najciekawsze części. Co roku miejsca te przyciągają ogromne ilości turystów, a dostęp do nich jest przez cały rok.
Atrakcje w okolicach:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHU EXIST Marzena Drabczyńska, ul. Drzewieckiego 10/1, 54-129 Wrocław, NIP: 8940080996
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Rezydencja Zadrna. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".