Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano komfortowe i przestronne pokoje, urządzone w klasycznym stylu. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet oraz telefon. W każdym pokoju znajduje się prywatną łazienka z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków.
Hotelowa restauracja oferuje potrawy kuchni tradycyjnej, jak również bardziej wyszukane dania i wspaniałe desery. Codziennie podawane jest pyszne śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowana. Wnętrza restauracji są eleganckie i stylowe, dzięki czemu tworzą niepowtarzalny klimat. Świetnym pomysłem jest wypoczynek w wygodnych fotelach na kwiecistym tarasie z filiżanką kawy i podziwianie pięknych widoków.
Na terenie obiektu znajduje się Berberys SPA, jest to wyjątkowe i profesjonalnie wyposażone miejsce, przygotowane specjalnie aby zadbać o relaks i odnowę ciała swoich gości. Specjalna gama zabiegów i masaży dostarczą chwili wytchnienia, spokoju i regeneracji. Poza tym do dyspozycji gości jest Atelier Kąpieli i Saun składające się z obszernej wanny z hydromasażem oraz z dwóch suchych saun.
W Kazimierzu Dolnym warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Berberys Alicja Grzegorczyk-Wasąg, ul. Parysa 91, 20-712 Lublin, NIP: 7121974638
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Berberys. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".