Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano przestronne i eleganckie pokoje. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, telefon, radio, bezpłatny zestaw kosmetyków, ręczniki i suszarkę do włosów. W każdym pokoju znajduje się łazienka z kabiną prysznicową.
Hotelowa restauracja Naftaya oferuje dania kuchni regionalnej i międzynarodowej. Szefowie kuchni dbają o jak najwyższą jakość i najlepszy smak podawanych potraw. Restauracja otrzymała prestiżowy certyfikat przynależności do Szlaku Kulinarnego "Podkarpackie Smaki" została również wyróżniona czapką w prestiżowym Żółtym Przewodniku Gault&Millau Polska 2018. Niepowtarzalna atmosfera i wystrój tego miejsca sprawiają, że każdy posiłek jest niezapomniany.
Do dyspozycji gości hotel oddaje strefę relaksu. Znajduje się ta przestronne jacuzzi, sauna sucha oraz tężnia solna. Można się tutaj wspaniale wyciszyć i zrelaksować.
W soboty można spędzić miły wieczór przy dobrej muzyce w Pub&Club Nafta.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Investimus Sp. z o. o., ul. Lwowska 21, 38-400 Krosno, NIP: 6852326534
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Nafta Krosno. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".