Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano komfortowe i eleganckie pokoje i apartamenty. Pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet oraz prywatną łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. W apartamentach dodatkowo do dyspozycji jest lodówka, mikrofalówka oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty.
Klimatyczna hotelowa restauracja z widokiem na rzekę oferuje dania kuchni regionalnej i staropolskiej. Wystrój nawiązuje do stylu pruskiego, który jest bezpośrednio związany z tym regionem. We wnętrzach znajdują się liczne płaskorzeźby, attyki nad drzwiami, medaliony, tablice w podłodze oraz zdobiące ściany baru „Baby Pruskie”. Oprócz tego na terenie obiektu znajduje się Chata Grillowa, gdzie organizowane są biesiady grillowe z dyskoteką lub występem zespołu.
Do dyspozycji Gości oddano strefę wellness, gdzie znajduje się sauna i łaźnia parowa.
Będąc w Piszu warto odwiedzić Muzeum Ziemi Piskiej, żeby obejrzeć myśliwską ławę. Mebel jest zdobiony ornamentami florystycznymi i faunistycznymi oraz scenami myśliwskimi. Poręcze wieńczą głowy gryfów. Jak twierdzą pracownicy muzeum, na ich zęby uważać muszą dziewice, bowiem paszcza gryfa może zatrzasnąć się na nieopatrznie włożonym w nią palcu niewiasty.
Z placu przed muzeum jest dosłownie krok nad Pisę, gdzie przy kładce na przystani czeka na turystów 'Smętek', niewielki statek, który zabierze chętnych w rejsy po jeziorach Roś, Seksty czy Śniardwy. Odpoczywając w Piszu nad jeziorem Roś warto zdecydować się na spływ Pisą.
Trudno nie wspomnieć też o Kamiennej Babie. Najstarszy zabytek Pisza, pochodzący prawdopodobnie z czasów pogańskich Prusów, ustawiony jest przed Basztą (naprzeciwko wejścia do muzeum).
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHU KOLBI s.c. Grażyna i Ireneusz Szumowscy, ul. Wojska Polskiego 3, 18-500 Kolno, NIP: 7210001127
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Roś. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".