Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt La Luna Hotel spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
La Luna Hotel**** to nowoczesny i komfortowy obiekt położony w nadmorskiej miejscowości Jakisnica, w północno-zachodniej części wyspy Pag. Malownicza okolica oraz unikatowa flora i fauna zachwycą nawet najbardziej wymagających Gości. Bliskość morza i ciepły klimat sprzyjają wspaniałemu wypoczynkowi. Hotel oferuje komfortowe noclegi w stylowych pokojach, wyśmienitą śródziemnomorską kuchnię, lobby bar, zewnętrzny i wewnętrzny basen, Spa i centrum odnowy biologicznej oraz inne ciekawe atrakcje. Jest to świetne miejsce na relaks z dala od zgiełku miasta, wśród okalającej wyspę natury.
Dla Gości przygotowano eleganckie i przestronne pokoje utrzymane w ciepłej kolorystyce. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, sejf, minibar oraz klimatyzację. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z wanną, kompletem ręczników i suszarką do włosów.
Hotelowa restauracja przygotowuje wyśmienite dania kuchni regionalnej i śródziemnomorskiej. Posiłki komponowane są ze świeżych i dobrej jakości produktów. W ofercie jest szereg specjałów opartych na lokalnych produktach, takich jak ser, jagnięcina, oliwa z oliwek i wino.
Na terenie obiektu znajduje się duży zewnętrzny i podświetlany basen. Oprócz kąpieli można wypocząć obok basenu na wygodnych leżakach (w ramach dostępności). Hotelowa strefa wellness obejmuje: kryty basen, saunę fińską, saunę solną, łaźnię parową, jacuzzi oraz strefę relaksu. Spa oferuje szeroki wybór zabiegów dla ciała i duszy oraz masaże z dodatkami. Aktywni Goście mogą skorzystać z dobrze wyposażonego centrum fitness.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 4 osoby
Lun jest niedużym miastem położonym w północnej części wyspy Pag, która jest jedną z największych wysp Chorwacji. Panuje tutaj sprzyjający śródziemnomorski klimat i wszechobecny spokój. Niewątpliwą zaletą tej lokalizacji jest unikatowa flora i fauna oraz piękne wybrzeże. Nieco skalisty i surowy krajobraz łagodzi malowniczy widok na Adriatyk oraz gaje oliwne. Fani sportów wodnych również mogą nacieszyć się dobrymi warunkami i czystą wodą.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PUNTA LONGA D.O.O., Kruge 46 A, 10000 Zagreb, NIP: HR 41070360282
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest La Luna Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!