Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji Gości oddano przestronne i eleganckie pokoje. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, ręczniki, suszarkę do włosów i zestaw kosmetyków.
Tutejsza restauracja podaje wyśmienite dania kuchni polskiej i międzynarodowej. Szef kuchni dba o jak najwyższą jakość podawanych potraw. Przytulne wnętrza uprzyjemniają każdy posiłek. Codziennie podawane jest pyszne śniadanie w formie urozmaiconego bufetu z możliwością podania ich do pokoju.
Mielno to atrakcyjne miejsce dla fanów sportów wodnych i aktywności fizycznej. Można tu spróbować swoich sił w windsurfingu, żeglarstwie czy kajakarstwie. Okres letni pełen jest ciekawych koncertów i imprez, podczas których można spędzić miło czas.
W mieście znajdują się dwa najbardziej charakterystyczne punkty, które warto zobaczyć. Jednym z nich jest znany pomnik jelenia, który usytuowany jest na skwerku przed Urzędem Gminy. W okresie międzywojennym ufundował ją jeden z ziemian na pamiątkę udanego polowania. Drugim jest pomnik morsa położony przy wejściu na plażę na ul. Kościuszki. Jest on symbolem organizowanych w Mielnie od 2004 r. Międzynarodowych Zlotów Morsów.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Grynhoff Hotele Sp. z o. o. Sp. komandytowa, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 42, 60-843 Poznań, NIP: 7811898151
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Willa Błękit. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".