Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano komfortowe i przestronne pokoje wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, czajnik, kubeczki, kosmetyki i ręczniki, W każdym pokoju znajduj się prywatna łazienka z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Obiekt oferuje domowe posiłki przygotowywane przez tutejszego szefa kuchni ze świeżych i sezonowych produktów. Codziennie podawane są wyśmienite śniadania w formie urozmaiconego bufetu oraz serwowane obiadokolacje.
Dla Gości szukających relaksu i odnowy przygotowano domek spa, gdzie można skorzystać z sauny fińskiej, sauny infrared i zewnętrznego jacuzzi z widokiem na Tatry. Dodatkowo jest możliwość zamówienia profesjonalnego masażu w pokoju.
W wolnym czasie do dyspozycji Gości jest stół bilardowy, piłkarzyki oraz profesjonalna i komfortowo przygotowana sala kinowa, wyposażona w najwyższej jakości kino domowe THX, Dolby Atmos z Playstation i Netflix. To świetne miejsce na spędzenie wieczoru w gronie najbliższych.
Willa jest miejscem przyjaznym rodzinom z dziećmi, specjalnie dla najmłodszych przygotowano bajkową salę zabaw, plac zabaw w ogrodzie i wiele innych atrakcji.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Usługi Hotelarskie Willa Swoboda Agnieszka Bafia, ul. Podhalańska 70, 34-500 Zakopane, NIP: 7361560540
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Willa Swoboda. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".