Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Korkyra**** to jeden z najpopularniejszych i najbardziej prestiżowych hoteli rodzinnych na wyspie Korczula. Położony w centrum miasta Vela Luka, jest idealnym miejscem na relaksujący wypoczynek. Jest usytuowany w spokojnej okolicy, w pobliżu portu miejskiego. Wnętrze hotelu zostało całkowicie odnowione, a jego fasada odrestaurowana. Do dyspozycji gości jest 58 nowocześnie urządzonych pokoi, centrum odnowy biologicznej, elegancka restauracja, hotelowy taras, bar i zewnętrzny basen. To idealna baza wypadowa do zwiedzania Korczuli.
Goście mają do dyspozycji komfortowe i przestronne pokoje, które zostały urządzone w eleganckim stylu ze szczególną dbałością o detale. Wszystkie pokoje są klimatyzowane. Pokoje 2-osobowe są idealne dla par oraz rodzin z małym dzieckiem. Komfortowy pokój rodzinny jest znakomity dla osób poszukujących bardziej przestronnego zakwaterowania oraz dla rodzin z dwójką dzieci, które mogą spać na rozkładanej sofie. Na wyposażeniu jest: telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzacja, minibar i sejf, biurko. Każdy pokój dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów.
Restauracja w hotelu Korkyra oferuje pełną gamę lokalnych specjałów przygotowywanych według najwyższych standardów. Na życzenie są dostępne również dania wegetariańskie. Codziennie jest podawane śniadanie w formie bufetu, który zapewnia doskonały początek dnia pełnego energii. W ciągu dnia można wybierać z menu przekąsek i posiłków. Szeroka gama kulinarnych przysmaków jest oferowana w ekskluzywnej atmosferze. Latem restauracja rozszerza się o zewnętrzny taras, bar to idealne miejsce na spotkanie w ciągu dnia lub wieczorem.
W sezonie letnim do relaksu i rozkoszowania się słońcem przez cały dzień zaprasza hotelowy basen, klejnot w oazie wewnętrznego dziedzińca. Goście mogą również skorzystać z prywatnej plaży o nazwie Azzuro, która znajduje się po przeciwnej stronie zatoki, 5 minut łodzią od hotelu. Transfer z hotelu na plażę jest zorganizowany, łódź zabiera pasażerów co pół godziny.
Centrum odnowy biologicznej w hotelu Korkyra jest idealnym miejscem do ożywienia i odmłodzenia ciała. Fińska sauna pomoże odzyskać utraconą energię, a strefa relaksu i panoramiczny taras z przepięknym widokiem na port zapewniają relaks. W strefie Wellness można wybierać spośród bogatej oferty masaży.
Centrum fitness w hotelu Korkyra zachęca do aktywności fizycznej, a optymalnym sposobem na uzupełnienie ćwiczeń jest wizyta w saunie. Znajduje się tam profesjonalny sprzęt treningowy, a w tym: bieżnie, orbitrek i rowery treningowe. Podczas ćwiczeń można podziwiać widok na zatokę.
Goście hotelu Korkyra mają dodatkową zniżkę na lunch i kolację w restauracji Luky, która znajduje się w Marina Korkyra, 5 minut pieszo od hotelu.
Vela Luka znajduje się na wyspie Korčula. Korčula to piękna górzysta wyspa położona w południowej Dalmacji, pomiędzy Splitem i Dubrownikiem. Wyspę porasta śródziemnomorska roślinność, jej najwyższe szczyty przekraczają wysokość 500 m n.p.m., zamieszkuje ją ok. 17 tys. mieszkańców zajmujących się w dużej mierze turystyką, a także rybołówstwem, uprawą figowców, winorośli i oliwek. Stolica i największe miasto wyspy, Korčula, ze względu na swą atrakcyjność bywa nazywana małym Dubrownikiem. Wyspa ma powierzchnię 276 km2 i jest szóstą co do wielkości na Adriatyku.
Miasto Vela Luka rozwinęło się na początku XIX wieku w głębokiej, osłoniętej zatoce ze spokojnymi wodami i maleńkimi wysepkami. W ostatnim stuleciu Vela Luka przemieniła się z wioski rybackiej w atrakcyjne i malownicze miasteczko turystyczne.
Życie i kulturę regionu Morza Śródziemnego można poznać dzięki wyjątkowym znaleziskom archeologicznym z Vela špilja (wielkiej jaskini), położonej po północno-wschodniej stronie miasta. Wykopano tutaj wiele cennych materiałów archeologicznych, takich jak ceramika, kamienie, krzemienie czy kości. Ma to potwierdzić wartość tej miejscowości nie tylko dla ustalenia prehistorycznych śladów na wyspie Korčula i w Dalmacji, ale także na całym wybrzeżu wschodniego Adriatyku.
Wśród zabytków wartych zobaczenia są klasycystyczny kościół parafialny św. Józefa, ukończony w 1848 r., dzwonnica z 1871 r., kaplica św. Dona Ivana Oreba. To spokojne miasteczko jest również bogate w trasy rowerowe i piesze oraz fascynujące punkty widokowe, idealne na aktywny wypoczynek.
Turyści mają również do dyspozycji szeroką gamę różnych wycieczek. Bardzo popularne są tak zwane „pikniki rybne” i nocne rejsy statkiem po zatoce, w towarzystwie romantycznej muzyki. Piękne małe wyspy Ošjak i Proizd ze swoim krystalicznie czystym morzem, płaskimi klifami i białymi plażami są prawdziwym rajem dla przyjezdnych. Warto też wybrać się na wycieczkę do lokalnej winnicy i olejarni czy wziąć udział w zbieraniu oliwek (w październiku i listopadzie).
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Facta Vera d.o.o., ul. 58 br. 15, 20270 Vela Luka, NIP: HR 12722099417
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Korkyra. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".