Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel dysponuje komfortowymi i eleganckimi pokojami i apartamentami z indywidualnie regulowana klimatyzacją. Wnętrza zostały wyposażony w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, telefon, minibar, sejf, antyalergiczną pościel oraz taras ze stołem i krzesłami. W każdym pokoju i apartamencie znajduje się prywatna łazienka z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Hotel Sato oferuje potrawy o bogatym smaku, które łączą tradycyjne dania kuchni czarnogórskiej i specjały kuchni śródziemnomorskiej. Bufetowa restauracja Mediterraneo serwuje różnorodne dania z regionu Morza Śródziemnego, a druga restauracja Lungo Mare proponuje menu a la carte i bar. Na 10 piętrze, ze wspaniałym widokiem na morze, znajduje się Bar „Sky”, w którym można spróbować pysznych drinków i koktajli przygotowanych przez profesjonalnych barmanów.
Na terenie obiektu znajduje się nowoczesne centrum Wellness & Spa. Aby odświeżyć umysł i ciało, warto skorzystać z jacuzzi, sauny fińskiej, bio sauny czy łaźni parowej. Dostępne są różnorodne pokoje do masażu i zabiegów z muzyką ambientową, zapewniające relaksującą atmosferę i regenerację. Po relaksie w SPA, można odpocząć przy zewnętrznym basenie z panoramicznym widokiem na morze i wypić drinka ze znajdującego się obok baru. Dbałość o kondycję uzupełnia pobyt w nowocześnie wyposażonej i przestronnej siłowni. Przestrzeń przystosowana jest do wszelkiego rodzaju ćwiczeń, z możliwością wynajmu osobistego trenera i organizacji indywidualnego treningu.
Hotel Sato oferuje możliwość korzystania z prywatnej plaży hotelowej, co daje prywatność i możliwość spokojnego nacieszenia się wypoczynkiem.
Na południu miasta znajduje się przylądek Ratac, gdzie można zobaczyć twierdzę benedyktyńskiego klasztoru. W północnej części na wzniesieniu Golo Brdo zlokalizowane są ruiny weneckiej twierdzy Haj-Nehaj z XVI wieku.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: SATO D.O.O., ul. Hercegovacka 90, 81000 Podgorica, NIP: ME 02924919
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Sato. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".