Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano stylowe i przestronne pokoje, urządzone z dbałością o detale i jak najwyższy komfort. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową.
Hotelowa restauracja oferuje dania kuchni regionalnej i europejskiej. Szef kuchni przygotowuje posiłki z najlepszej jakości lokalnych produktów. Codziennie można zjeść wyśmienite śniadanie w formie bufetu. Przytulne wnętrza i domowa atmosfera sprawią, że każdy posiłek będzie samą przyjemnością.
Występuje tu ok. 1500 jaskiń i schronisk, co stawia teren Wyżyny Krakowsko- Częstochowskiej pod tym względem na pierwszym miejscu w Polsce. Najdłuższą z nich jest Jaskinia Wierna - 1027m położona w Dolinie Wiercicy.
Szczególną atrakcją turystyczną Wyżyny są zamki warowne tzw. Orle Gniazda zbudowane z kamienia wapiennego na szczytach wzgórz. Patrząc z dala na budowle zdaje się, że tworzą one całość ze skałami, na których oraz wśród których się one znajdują. Prawie każdy zamek posiada swoje legendy i baśnie, tak chętnie opowiadane przez przewodników i miejscową ludność.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE CEZAR, ul. Ignacego Paderewskiego 69B, 42-400 Zawiercie, NIP: 6491001100
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Cezar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".