Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano przestronne i eleganckie pokoje, urządzone z dbałością o każdy szczegół. Wyposażenie składa się z: telewizora z płaskim ekranem, bezprzewodowego internetu, sejfu, czajnika elektrycznego oraz zestawu do parzenia kawy i herbaty.
W restauracji można spróbować dań kuchni polskiej, przygotowywanych ze świeżych i dobrej jakości produktów. Codziennie podawane są wyśmienite śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Różnorodność potraw sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wieczorem warto również wybrać się do Lobby Baru i spróbować pysznego drinka w miłym towarzystwie.
W wolnym czasie można skorzystać ze strefy wellness, gdzie znajduje się przestronny basen z różnymi atrakcjami, tj. przeciwprądy, stanowiska masujące oraz bicz wodny. Dla głębszego relaksu do dyspozycji jest jacuzzi, łaźnia turecka oraz sauna sucha. Osoby chcące zadbać o swoją kondycje mogą skorzystać z dobrze wyposażonej sali fitness.
Najciekawszym zabytkiem architektonicznym jest tutejszy kościół pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny, wzniesiony w 1856 roku. Jest to przykład stylu neogotyckiego. Filharmonia Koszalińska organizuje tam koncerty organowe w ramach Festiwalu.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Family Resort s.c. K. Chamczyk i wspólnicy, ul. Południowa 6, 76-034 Sarbinowo, NIP: 4990661954
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Family Resort Sarbinowo. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".