Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Udostępnione pokoje są elegancko urządzone w przemyślanym i luksusowym stylu, tak aby zadowolić najbardziej wymagających gości. Nowoczesne wnętrza są wyposażone w klimatyzację i ogrzewanie z własnym termostatem, telewizję satelitarną, radiem, minibar, sejf, bezprzewodowy internet. Każdy pokój dysponuje prywatną łazienką z wanną i suszarką do włosów.
W głównej restauracji hotelowej serwowane jest obfite śniadanie i duży wybór dań z karty na lunch i kolację. W hotelu znajduje się kilka restauracji serwujących najlepsze dania kuchni tradycyjnej i międzynarodowej. Restauracja „Maritimo” - restauracja-bar na plaży, tawerna, pizzeria, cukiernia „Amarena” i Aperitif-Piano.
Zaplecze sportowe i rekreacyjne w hotelu są idealnym miejscem na wypoczynek i relaks. Zaledwie kilka kroków od hotelu znajduje się jedna z rzadkich naturalnych plaż w tym regionie. Kryte i odkryte baseny z tarasami do opalania, z widokiem na malowniczą zatokę Slano.
Luksusowa strefa SPA oferuje niezapomniane i odmładzające zabiegi i odprężenie. Do dyspozycji jest: pięć gabinetów zabiegowych, kompleksowa oferta zabiegów, królewski manicure spa i pedicure, łaźnia turecka, sauna fińska i jacuzzi
Aktywni Goście mogą skorzystać z trzech kortów tenisowych, boisk do koszykówki, piłki nożnej i piłki ręcznej, teren do siatkówki plażowej. Najmłodsi mogą bawić się na piaszczystym placu zabaw dla dzieci.
Na wzgórzach otaczających Slano znajduje się wiele greckich i rzymskich ruin i zabytków. Najważniejszymi z nich są: rzymski castrum na wzgórzu Gradina i wczesnochrześcijańskie sarkofagi, które są bardzo dobrze zachowane i znajdują się przed kościołem franciszkańskim w centrum Slano.
Franciszkański kościół św. Hieronima należy do najwspanialszych na tym obszarze i pochodzi z XV wieku. Znajduje się tu także pałac rektora z czasów Republiki Dubrownickiej i letnia rezydencja rodziny Ohmucevic, której członkowie byli doskonałymi żeglarzami i literami.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dubrovacko Primorje d.d.o., Od svetog Mihajla 12, 20 000 Dubrovnik, NIP: HR 40888070807
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Admiral Grand Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".