Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Qubus*** usytuowany jest w Zielonej Górze, w ścisłym centrum miasta. Dzięki doskonałemu położeniu stanowi idealną bazę wypadową dla osób lubiących aktywnie spędzać czas, w okolicy znajdują się różne atrakcje oraz obiekty świadczące różnorodne usługi
Do dyspozycji gości zostały oddane komfortowe i eleganckie pokoje wyposażone w klimatyzację, internet bezprzewodowy, telefon oraz telewizor. Znajduje się tam również stanowisko do prac biurowych. Każdy z pokoi posiada prywatna łazienkę wyposażoną w kabinę prysznicową lub wannę, suszarkę do włosów oraz ręczniki.
Dla prawdziwych smakoszy w obiekcie znajduje się restauracja serwująca dania kuchni polskiej i europejskiej. Menu skonstruowane zostało w taki sposób by połączyć w artystyczny sposób niecodzienne smaki. Do przygotowania potraw wykorzystywane są świeże i najwyższej jakości produkty. Kucharze dbają o każdy szczegół, tym samym starając się sprostać oczekiwaniom klientów. Można spróbować tu delikatnych mięs, sezonowych dodatków a także dań wegetariańskich. Dla najmłodszych gości hotelu przygotowane zostało specjalne menu. Restauracja słynie również z bogatej oferty wybornych win.
Zielona Góra położona jest w zachodniej części Polski, w województwie lubuskim. Razem z Sulechowem i Nową Solą tworzą tzw. Lubuskie Trójmiasto. Stanowi historyczną i kulturową miejscowość należącą do Dolnego Śląska. Wzgórza miasta słyną z uprawiania winorośli. Sam hotel leży w centrum miasta, nieopodal parku Winnego i Centrum Handlowego Focus Mall.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Qubus Hotel Management Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.Skierniewicka 18, 53-117 Wrocław, NIP: 5992364600
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Qubus Hotel Zielona Góra. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".