Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Qubus**** usytuowany jest w Bielsko-Białej, w samym centrum miasta. Dzięki swojemu położeniu umożliwia gościom łatwy i szybki dostęp do bazy usługowo-rozrywkowej. Jest to też idealne miejsce dla osób lubiących aktywnie spędzać czas wolny ze względu na okoliczne atrakcje.
Do dyspozycji gości zostały oddane komfortowe i elegancko umeblowane pokoje wyposażone w klimatyzację, bezprzewodowy internet, telewizję, telefon, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz miejsce do pracy biurowej. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną, suszarkę do włosów i ręczniki.
Hotel znajduje się w centrum handlowym „Sfera”. Tam też mieści się hotelowa restauracja „4Elements”. Serwowane są tam wykwintne dania kuchni polskiej i europejskiej, przygotowywane przez profesjonalnych kucharzy. Bogate menu zostało skonstruowane w taki sposób by spełnić oczekiwania klientów. Do ich przygotowania wykorzystywane są sezonowe produkty najwyższej jakości. Dla najmłodszych gości obiektu przygotowane zostało specjalne menu. W ciepłe dni istnieje możliwość skosztowania dań na kameralnie ozdobionym zielenią tarasie.
Bielsko-Biała położona jest w południowej części Polski, w województwie śląskim, na Pogórzu Śląskim, nad rzeką Białą. Sam Hotel usytuowany jest w ścisłym centrum miasta, zaraz obok centrum handlowego „Sfera”.
Ze względu na swoje położenie obiekt stanowi idealna bazę wypadową do aktywnego wypoczynku oraz różnorodnych atrakcji znajdujących się w okolicy. Warto tam zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Qubus Hotel Management Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.Skierniewicka 18, 53-117 Wrocław, NIP: 5992364600
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Qubus Hotel Bielsko Biała. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".