Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Qubus Hotel Łódź to trzygwiazdkowy, nowoczesny obiekt położony w sercu miasta. Ulica Piotrkowska oddalona jest o jedyne 550 m, co czyni to miejsce świetną bazą wypadową z większością atrakcji turystycznych na wyciągnięcie ręki. Hotel do dyspozycji Gości oddał komfortowe pokoje oraz restaurację.
Wszystkie pokoje są klimatyzowane i dysponują prywatną łazienką z kabiną prysznicową lub wanną. Wnętrza odznaczają się elegancją i nowoczesnością. W wyposażeniu znajduje się telewizor oraz bezprzewodowy dostęp do internetu.
Restauracja Qubus Hotel Łódź odznacza się nowoczesnym wystrojem, połączonym z eleganckimi detalami. Podawane są tu zarówno dania kuchni międzynarodowej jak i tradycyjnej polskiej. Posiłki przygotowywane są z sezonowych, świeżych produktów i doprawiane aromatycznymi ziołami z całego świata. Dodatkowo specjalnie dla najmłodszych Gości hotelu przygotowano w menu lekkie, a przede wszystkim zdrowe pozycje.
Qubus Hotel Łódź*** położony jest w centrum miasta, w odległości 550 m od ulicy Piotrkowskiej.
Łódź to miasto wielokulturowości, w ubiegłym roku znalazło się na 2 miejscu w zestawieniu Lonely Planet Best in Travel, czyli w tak zwanym rankingu Mekki artystów i przedsiębiorców. Oprócz mnóstwa zabytków, turystów przyciąga tu bogata oferta atrakcji kulturalnych i rozrywkowych.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Qubus Hotel Management Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.Skierniewicka 18, 53-117 Wrocław, NIP: 5992364600
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Qubus Hotel Łódź. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".