Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Qubus**** usytuowany jest w Legnicy, w ścisłym centrum miasta. Dzięki swojemu położeniu goście maja ułatwiony dostęp do okolicznych atrakcji oraz obiektów świadczących różnorodne usługi.
Do dyspozycji gości zostały oddane komfortowe i klimatyzowane pokoje wyposażone w internet bezprzewodowy, telewizor, telefon oraz miejsce przystosowane do pracy biurowej. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z wanną lub kabiną prysznicową, suszarkę do włosów oraz ręczniki.
W hotelowej restauracji przygotowywane są z wielką dbałością i precyzją, wykwintne dania kuchni polskiej i europejskiej. Menu przygotowane zostało według sprawdzonych receptur, nad którymi pracowali profesjonalni kucharze. Goście mogą skorzystać również z oferty kameralnego baru znajdującego się w lobby. Natomiast tuż obok w Irish Pub-ie, można spróbować prawdziwego piwa Guiness nalewanego prosto z beczki. Dla najmłodszych gości obiektu zostało przygotowane specjalne menu.
Dla gości chcących wypocząć i zrelaksować się hotel w swojej ofercie przygotował możliwość skorzystania z jacuzzi oraz sauny. Natomiast dla osób lubiących bardziej aktywnie spędzać czas wolny obiekt udostępnił siłownię wyposażoną w profesjonalny sprzęt.
Legnica znajduje się w południowo-zachodniej części Polski w województwie dolnośląskim. Położona jest nad rzeką Kaczawą oraz Czarną Wodą. Hotel natomiast znajduje się w samym centrum miasta.
Legnica jest miastem, które kształtowało się na przestrzeni lat. Można podziwiać tutaj budowle pochodzące z różnych epok od średniowiecza po renesans, barok czy architekturę współczesną. Przede wszystkim warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Qubus Hotel Management Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.Skierniewicka 18, 53-117 Wrocław, NIP: 5992364600
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Qubus Hotel Legnica. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".