Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla gości przygotowano komfortowe i przestronne pokoje urządzone w nowoczesnym stylu. Wnętrza są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, klimatyzację, sejf, minibar, telefon, radio, zestaw kawowy i suszarkę do włosów. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z kabiną prysznicową lub wanną.
Hotelowa restauracja oferuje dania kuchni regionalnej i międzynarodowej. Posiłki są przygotowane ze świeżych i dobrej jakości produktów. Codziennie podawane są pyszne śniadania w formie bufetu i obiadokolacje. Eleganckie wnętrza restauracji nadają temu miejscu niepowtarzalny klimat.
Do dyspozycji gości jest strefa odnowy biologicznej składająca się z dobrze wyposażonego centrum fitness i sauny fińskiej.
Dla chętnych gości przygotowano atrakcje w postaci bezpłatnego rejsu hotelową łódką po rzece Motławie, przy której znajduje się obiekt. Rejsy odbywają się w okresie od końca marca do połowy października.
Atrakcje w Gdańsku:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: QUBUS HOTEL MANAGEMENT Sp. z o. o., ul. Skierniewicka 18, 53-117 Wrocław, NIP: 5992364600
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Qubus Hotel Gdańsk. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".