Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
S6 by Platinum Residence położone jest w bliskiej odległości od centrum miasta, na warszawskiej Woli. Usytuowanie obiektu stanowi idealną bazę wypadową dla osób lubiących aktywnie spędzać czas wolny, ze względu na łatwy dostęp do obiektów świadczących różnorodne usługi. Jest to miejsce odpowiednie zarówno dla osób podróżujących służbowo jak i w celach prywatnych.
Wszystkie dostępne studia są klimatyzowane i posiadają dostęp do bezprzewodowego internetu. Wyposażone są w część sypialnianą z łóżkiem podwójnym, oraz część wypoczynkową z sofą, stolikiem, telewizją, sejfem oraz miejscem gdzie można zjeść posiłek. Każde studio posiada w pełni wyposażony aneks kuchenny, który pozwoli na samodzielne przygotowanie jedzenia. Znajduje się w nim płyta indukcyjna, lodówka, czajnik elektryczny, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, toster, zastawa stołowa i kuchenna, a także pralka i żelazko z deską do prasowania. Prywatne łazienki wyposażone są w kabinę prysznicową lub wannę oraz suszarkę do włosów.
Warszawa znajduje się w centralnej części Polski w województwie Mazowieckim. S6 by Platinum Residence położone jest na warszawskiej Woli, w spokojnej i cichej części miasta.
Warszawa jest miastem bardzo prężnie rozwijającym się, to tutaj mają miejsce jedne z największych w kraju imprez m.in. kulturowe, edukacyjne, sportowe. Co roku miasto przyciąga rzesze turystów. Dużym zainteresowaniem cieszą się liczne muzea o różnorodnej tematyce, teatry czy opery, przepiękne parki, wydarzenia sportowe i koncerty odbywające się na Stadionie Narodowym. Szczególną uwagę należy zwrócić na:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Platinum Residence Sp. z o.o., ul. Grzybowska 61B, 00-844 Warszawa, NIP: 5272621109
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest S6 by Platinum Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".