Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Willa Marina to pensjonat nad samym Bałtykiem. Od plaży dzieli go zaledwie 40 metrów, czyli niecała minuta spacerem. Ponadto do centrum Gdańska można dostać się w przeciągu 28 minut tramwajem lub taksówką w 17 minut.
Do dyspozycji gości są przestronne i jasne pokoje zaprojektowane w stylu marynistycznym. Każdy z nich posiada dostęp do nowocześnie urządzonej łazienki z prysznicem. W pokojach udostępnione gościom zostały niezbędne urządzenia takie jak telewizor, internet bezprzewodowy, czajnik, ekspres do kawy i sejf.
W obiekcie znajduje się restauracja "Mnie to rybka", która serwuje dania kuchni polskiej. Wszystkie potrawy przygotowywane są z najwyższej jakości składników.
Willa Marina mieści się w Gdańsku Brzeźnie, w odległości 40 metrów od plaży i 7,9 km od centrum Gdańska.
Gdańsk to miasto urzekające odwiedzających swoją bogatą historią, zabytkową architekturą i nadmorskim powietrzem. To miejsce, które warto odwiedzić o każdej porze roku, ze względu na jego niepowtarzalny urok i ilość unikalnych zabytków.
Główne Miasto zostało doszczętnie zniszczone podczas II wojny światowej i odrestaurowane w ciągu 15 lat po niej. Obecnie gdańska starówka zachwyca wąskimi, romantycznymi uliczkami, kolorowymi kamienicami i bogactwem zabytków. W samym jej sercu znajduje się Bazylika Mariacka, czyli największy gotycki, ceglany kościół na świecie. Wewnątrz niej umieszczone zostały liczne średniowieczne dzieła m. in. Pieta i Ołtarz Koronacji Marii. Odwiedzający za niewielką opłatą mogą wejść na wieżę kościelną, z której rozpościera się widok na całe miasto. Będąc w pobliżu warto przejść się ulicą Mariacką, która oddaje niepowtarzalny klimat dawnej zabudowy Gdańska. Uliczka łączy Bazylikę Mariacką i Długie Pobrzeże nad Motławą. Nad rzeką znajduje się m. in. XV-wieczny Żuraw, czyli dźwig portowy, liczne, zabytkowe bramy oraz Muzeum Morskie i Muzeum Archeologiczne. W pobliżu mieści się Zielona Brama Głównego Miasta, która wraz ze Złotą Bramą otwiera i zamyka Ulicę Długą, czyli główny deptak miasta. To tutaj znajduje się jeden z najważniejszych symboli Gdańska – Fontanna Neptuna oraz Dwór Artusa i Ratusz Główny.
Będąc w Gdańsku warto wybrać się na plaże. Miasto oferuje aż dwadzieścia trzy kilometry piaszczystego wybrzeża i siedem zorganizowanych kąpielisk, na których można odpocząć i zrelaksować się słuchając szumu morza. Z plaży w Brzeźnie, aż do Sopotu biegnie deptak i ścieżka rowerowa, która umożliwia aktywne spędzenie czasu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: NAVY GROUP SP. Z O.O., ul. Leśna Góra 31 , 80-281 Gdańsk, NIP: 5842784045
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Willa Marina . Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".