Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Gordon spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Gordon** położony jest w Warszawie vis-a-vis pasa startowego Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Dzięki takiej lokalizacji hotel jest doskonale skomunikowany z centrum miasta liniami tramwajowymi i autobusowymi. Gordon to kameralny hotel z designerską, loftową recepcją obsługującą gości na siedząco przy biurkach. Jest ona dostępna 24h na dobę, recepcjoniści posługują się biegle językiem angielskim i rosyjskim. Z ich pomocą można również zaplanować pobyt w stolicy, ponieważ recepcja to również punkt informacji turystycznej. Dla wszystkich gości są też dostępne bezpłatne mapy, przewodniki i książki o Polsce przygotowane w kilkunastu językach świata.
Hotel do dyspozycji gości oddaje klimatyczne pokoje wyposażone w łóżko, szafę, światłowodowe Wi-Fi 1000/200 Mb/s, telefon stacjonarny, telewizor z płaskim ekranem ze 148 kanałami telewizyjnymi, w tym także premium oraz specjalnie przystosowane miejsce do prac biurowych. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów. Dodatkowo bezpłatnie można pobrać z recepcji deskę do prasowania z żelazkiem.
Dla gości, którzy zarezerwują pobyt w pokojach standard i executive czekają dodatkowe korzyści, m.in.: butelkowa woda gazowana i niegazowana, zestaw kosmetyków (szampon, żel pod prysznic i mydło). Dodatkowo w pakiecie ze śniadaniami goście mają dostęp do siedmiu rodzajów kawy z Brazylii, Peru, Nikaragui, Hondurasu, Indii, Wietnamu, Etiopii i osiemnastu rodzajów herbaty z kilku zakątków świata marki Julius Meinl oraz do soków naturalnych: pomarańcz i jabłko plus woda oraz ciastek. Bufet jest bezpłatny w godzinach 6.30 - 16.00 i po 23.00 do 16.00 następnego dnia.
Dla prawdziwych smakoszy w hotelowej restauracji serwowane są dania z różnych krajów. Profesjonalni i ambitni kucharze łączą tradycyjne polskie smaki z najnowszymi światowymi trendami. Wykorzystują do tego starannie dobrane i najwyższej jakości produkty. Codziennie rano w hotelowej restauracji serwowane jest śniadanie w formie bufetu, składające się z kilkudziesięciu elementów, w tym pieczywa wypiekanego na miejscu, czy naturalnych jogurtów. Co miesiąc menu urozmaicane jest daniami z najbardziej egzotycznych państw świata, m.in.: Angoli, Beninu czy Madagaskaru. Znajdujący się w obiekcie bar oraz stara browarnia oferuje wiele rodzajów piwa, win z całego świata, whisky i wódki. W sezonie goście mogą zrelaksować się w ogródku piwnym i w strefie relaksu z leżakami.
Hotel oferuje bezpłatny parking naziemny i płatny parking podziemny. Dysponuje również dobrze wyposażoną salą konferencyjną.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 1 osoba
maks. 1 osoba
maks. 1 osoba
maks. 1 osoba
30 m2
maks. 3 osoby
maks. 3 osoby
maks. 3 osoby
maks. 3 osoby
Hotel Gordon zlokalizowany jest w centralnej części Polski, w Warszawie. Jego dogodne położenie, w odległości 4 km od Lotniska im. Fryderyka Chopina stanowi dodatkowy atut.
Odbudowana po zniszczeniach wojennych Warszawa ma wiele do zaoferowania. Nie tylko jako stolica Polski, ale też prężnie rozwijające się miasto. W jego centrum efektownie rozrasta się strefa biznesowa z okazałymi drapaczami chmur. W ostatnich dekadach powstały atrakcyjne placówki muzealne, zadbano o przestrzeń zieleni miejskiej oraz koryta Wisły. Stworzono dzięki temu wiele dogodnych miejsc spacerowych. Warto pamiętać o parkach, choćby najbardziej znanym, czyli Łazienkach Królewskich. Spacer w Parku Łazienkowskim powinien być obowiązkowym punktem wizyty w Warszawie – to jeden z najpiękniejszych kompleksów ogrodowych w kraju. Centralną część parku zajmuje Pałac na Wyspie – letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Atrakcje Warszawy, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DARIUSZ MICHALAK HOTEL GORDON, Aleja Krakowska 157A, 02-180 Warszawa, NIP: 5241056482
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Gordon. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!