Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Ośrodek Wypoczynkowy Bursztyn to nowoczesny obiekt malowniczo położony na Wyspie Sobieszewskiej. Kompleks ośrodka składa się z 4 osobnych budynków. Niedaleko stąd do tętniącego życiem Gdańska, a kilka kroków wystarczy, aby znaleźć się na piaszczystej plaży.
Do dyspozycji gości oddano komfortowe apartamenty. Na każdy apartament składa się salon z mini aneksem kuchennym (lodówka, czajnik, zlew oraz podstawowe naczynia; nie ma możliwości gotowania), sypialnia, łazienka, toaleta oraz balkon. W salonie znajduje się telewizor LCD 32 cale. Dodatkowo, w wyposażeniu znalazł się sejf i bezprzewodowy dostęp do internetu.
W tutejszej restauracji skosztować można doskonałych dań przygotowanych ze świeżych produktów. Nad procesem przygotowania każdej potrawy czuwa doświadczony Szef Kuchni.
Osoby spragnione relaksu z pewnością docenią możliwość skorzystania z oferty SPA, która obejmuje między innymi profesjonalne głęboko odprężające masaże, saunę suchą oraz wannę jacuzzi.
Do 15.03.2020 r. korzystanie z jacuzzi jest niedostępne.
Wyspa Sobieszewska to fragment Mierzei Wiślanej położony na wschód od Gdańska. Na wyjątkowość tego miejsca składają się: piękna szeroka plaża, tysiące ptaków przylatujących z pobliskiego rezerwatu, bursztyn obecny na porannej plaży oraz sosnowe lasy pokrywające wydmy i nizinny obszar zalewowy dawnej Wisły.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHU Automatyka Serwis Mirosław Knociński, ul. Ptasia 19, 86-447 Bydgoszcz, NIP: 5540163719
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest OW Bursztyn. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".