Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji Gości oddano komfortowe i przestronne pokoje oraz apartamenty, urządzone w klasycznym stylu w nawiązaniu do pierwotnego wyglądu spichlerza. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, lodówkę z minibarem, sejf, czajnik elektryczny, kawę i herbatę i wodę mineralną. Każdy Gość ma do dyspozycji prywatną łazienkę z kabiną prysznicową lub wannę, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków. Apartamenty i studia są w pełni klimatyzowane.
Na terenie hotelu znajduje się Karczma Spichrz, w której podawane są przede wszystkim dania kuchni polskiej i myśliwskiej. Do potraw używane są produkty najwyższej jakości i od sprawdzonych dostawców, dodatkowo sery i wędliny są własnego wyrobu. Oprócz wyśmienitej kuchni, restauracja odznacza się niepowtarzalną atmosferą i stylowym wnętrzem.
Dla Gości dbających o kondycje i pragnących relaksu przegotowano strefę Wellness. Do dyspozycji jest sauna fińska, kącik wypoczynkowy, orbitec, bieżnia, rower stacjonarny, atlas, hantle, kettle, i taśma TRX.
Będąc w Toruniu warto odwiedzić urokliwą Starówkę, która wchodzi w skład zespołu staromiejskiego, który został wpisany w 1997 roku na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO. To niezwykle cenny architektonicznie zespół miejski ze wspaniałym Rynkiem i Ratuszem.
Warte obejrzenie są także gotyckie kościoły, katedra Św. Janów, kościół Św. Jakuba, pozostałości murów miejskich oraz zamek w Toruniu. Piękne toruńskie kamienice na starówce oprócz walorów estetycznych mają przede wszystkim bogata w historię.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PAK Karbowscy s.j., ul. Chrobrego 117, 87-100 Toruń, NIP: 8792681823
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Spichrz. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".