Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Red & Blue Design Hotel spełnia standardy Triverna
Red & Blue Design Hotel Prague znajduje się w historycznym centrum Pragi, w odległości 10 minutowego spaceru od Mostu Karola. Kamienica, w której mieści się hotel została zbudowana na początku XX wieku i została w pełni odnowiona w 2009 roku. Budynek usytuowany jest naprzeciwko parku Petřín, gdzie znajduje się wieża widokowa, z której rozpościera się przepiękna panorama na Pragę.
Hotel udostępnia gościom 52 klimatyzowane pokoje. Połowa z nich została zaaranżowana w odcieniach niebieskiego, a druga połowa w czerwieniach. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor, darmowy dostęp do Wi-Fi, sejf oraz zestaw do przygotowywania kawy i herbaty. Wszystkie posiadają dostęp do prywatnej łazienki z prysznicem lub wanną, w której znajduje się suszarka do włosów, ręczniki oraz zestaw kosmetyków. Pokoje są wyciszone, a większość z nich posiada widok na park.
Na parterze hotelu znajduje się jadalnia, w której serwowane są codzienne śniadania w formie bufetu. Składają się one ze świeżych i najwyższej jakości składników. Można tu także o poranku delektować się świeżo paloną kawą oraz aromatyczną herbatą.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
Red & Blue Design Hotel Prague mieści się w centrum czeskiej Pragi, w pobliżu najważniejszych i najciekawszych atrakcji miasta. Budynek znajduje się naprzeciwko parku Petřín.
Praga, stolica Czech, oferuje tyle atrakcji, że warto spędzić w niej kilka dni. Jest to miasto wprost idealne do zwiedzania, bo większość wysokiej klasy zabytków znajduje się w zasięgu spaceru, a lokale gastronomiczne, w których tradycyjne posiłki można popić kuflem osławionego czeskiego piwa, są gęsto rozsiane i zapraszają zmęczonych zwiedzaniem na chwilę relaksu przy stole. Piesze przemieszczanie po mieście rozłożonym po obu stronach rzeki Wełtawy oferuje ciekawe i niezapomniane widoki i ujęcia. Jest to miasto bardzo fotogeniczne. W czasie drugiej wojny światowej Praga została poddana Niemcom bez walki, co uchroniło jej zabytkową zabudowę przed zniszczeniem i dziś przyciąga licznych turystów. W roku 1992 całe historyczne centrum Pragi zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
Dzisiejsza Praga powstała w 1784 r. z połączenia pięciu wcześniej samodzielnych, lecz powiązanych ze sobą organizmów, których początki sięgają średniowiecza: Starego Miasta, Nowego Miasta, Josefova, Małej Strany i Hradczan – siedziby czeskich władców. Obecnie każda z tych części przyciąga turystów zabytkami, muzeami, galeriami, centrami kulturalnymi, miejscami rozrywkowymi czy widokowymi.
Największe atrakcje Pragi. To musisz zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HO, s.r.o., Holeckova 366/13, 150 00 Prague 5, NIP: CZ07897898
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Red & Blue Design Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!