Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Villa Bianco to komfortowy obiekt położony przy jednej z głównych ulic w Międzyzdrojach, tylko 400 m od piaszczystej plaży. Dogodne usytuowanie w spokojnej okolicy i odległość 1 km od Molo czyni to miejsce idealną bazą noclegową, z większością atrakcji turystycznych na wyciągnięcie ręki. Obiekt do dyspozycji Gości oddał komfortowe pokoje.
Wszystkie pokoje są klimatyzowane i dysponują balkonem, a z okien rozpościera się widok na park lub miasto. W wyposażeniu: telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy dostęp do internetu, lodówka, podstawowa zastawa stołowa, a także kawa, herbata i woda butelkowana. W każdym pokoju jest też prywatna łazienka z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i ręcznikami.
Villa Bianco zlokalizowana jest w województwie zachodniopomorskim, w malowniczych Międzyzdrojach. Odległość od Molo wynosi 1 km, a plaża oddalona jest o jedyne 400 m.
Międzyzdroje słyną przede wszystkim z malowniczo usytuowanej plaży, z której można podziwiać przepiękne widoki na klifowe wzgórza. Latem istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu wodnego lub plażowego np. rowerów wodnych, deski windsurfing-owej lub leżaków.
Niewątpliwą atrakcją jest też Molo, które sięga w morze na 395 m. Na jego skraju działa przystań dla statków turystycznych, które wypływają stąd do niemieckich, nadmorskich miejscowości.
Dla osób ceniących sobie piesze wycieczki, idealnym rozwiązaniem będzie zwiedzenie Wolińskiego Parku Narodowego, gdzie można m.in. wejść do Zagrody Pokazowej Żubrów lub podziwiać malownicze klify góry Gosań i Kawcza, na których szczytach usytuowano punkty widokowe.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Bianco Maciej Cieślik, ul. Zwycięstwa 54A, 72-500 Międzyzdroje, NIP: 9860205031
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Villa Bianco. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".