Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Imperial*** usytuowany jest w historycznej części Krakowa, przy rynku Starego Miasta. Z okien obiektu rozpościera się piękny widok na okolicę, zabytkową architekturę i klimatyczne uliczki. Atmosfera tego miejsca wprowadza gości w wyjątkowy nastrój. Położenie hotelu w centrum Krakowa otwiera przed gośćmi również wiele możliwości spędzenia wolnego czasu.
Do dyspozycji gości zostały oddane 33 pokoje wyposażone w funkcjonalne meble. Urządzone zostały w stylu klasycznym z nutą nowoczesności. Zapewnią one gościom poczucie komfortu, odprężenie oraz pełną prywatność. Pokoje usytuowane zostały na czterech piętrach, do których można przedostać się windą czy schodami. Każdy z nich wyposażony jest w płaski telewizor, sejf, minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, korkociąg, kieliszki oraz dostęp do bezpłatnego bezprzewodowego internetu. Pokoje posiadają prywatne łazienki, w których znajduje się suszarka do włosów, szlafrok i pantofle dla gości.
W hotelu znajduje się sala śniadaniowa serwująca różnorodne dania, do których przygotowania wykorzystywane są świeże i najwyższej jakości produkty. Aby spełnić kulinarne oczekiwania gości hotel wychodzi z inicjatywą indywidualnego przygotowania ciepłego posiłku. Goście mogą skorzystać również z restauracji "La Grande Mamma" znajdującej się w hotelu. Serwuje ona dania autentycznej kuchni włoskiej, w pięknych wnętrzach i w przyjaznej atmosferze. Nad przygotowaniem potraw czuwa profesjonalny personel, który przy sporządzaniu dań wykorzystuje sprawdzone receptury.
Hotel Imperial*** znajduje się na krakowskim Rynku Głównym, czyli w samym sercu historycznego miasta.
Kraków to bardzo ważny ośrodek polskiej kultury. Znajdują się tutaj zarówno liczne zabytki historyczne, jak i teatry, muzea, czy galerie, które oferują gościom i zwiedzającym szeroki wachlarz spektaklów i wystaw.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: ZKK INVEST GROUP SP Z O.O., ul.Królowej Jadwigi 103, 30-209 Kraków, NIP: 6772391216
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Imperial. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".