Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Europejski spełnia standardy Triverna
Hotel Europejski*** położony jest w dogodnej lokalizacji w samym centrum Wrocławia. Dzięki czemu dotarcie do obiektów świadczących różnorodne usługi oraz okolicznych atrakcji nie powinno stanowić żadnego problemu. Sam obiekt łączy w sobie długoletnią tradycję z nowoczesnością. Na atmosferę wpływają estetyczne wnętrza, profesjonalna obsługa, a także wyśmienite kuchnia.
Hotel kilka lat temu przeszedł gruntowny remont dzięki czemu goście obiektu maja możliwość zakwaterowania w eleganckich i zabytkowych pokojach, które oddają ich dawną świetność. Wyposażone są w wygodne łóżko, biurko do pracy biurowej, indywidualnie sterowaną klimatyzację, telewizor, internet bezprzewodowy oraz telefon. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową oraz suszarką do włosów.
W Restauracji Europejskiej można skosztować dań kuchni międzynarodowej, a także tradycyjnych potraw kuchni polskiej, przygotowywanych w oparciu o sprawdzone przepisy. Dania przyrządzane są przez profesjonalnych kucharzy, którzy do ich produkcji wykorzystują świeże i najwyższej jakości produkty regionalne. Dodatkowo w hotelu mieści się najstarsza we Wrocławiu Kawiarnia Europejska, której wystrój nawiązuje do stylu wiedeńskiego. Unikalny klimat i kameralna atmosfera sprzyjają spotkaniom. Można skosztować tam świeżo pieczonych ciast, wybornych deserów, aromatycznych kaw i herbat, a także starannie wyselekcjonowanych alkoholi z całego świata.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.12 m2
maks. 2 osoby
12 m2
maks. 2 osoby
10 m2
maks. 1 osoba
Hotel Europejski położony jest w południowo-zachodniej części Polski, w województwie dolnośląskim w ścisłym centrum Wrocławia.
Wrocław to miasto z niesamowitą historią liczącą ponad 1000 lat. W 2015, 2016, 2017 i 2019 roku znalazło się ono w pierwszej setce miast najlepszych do życia na świecie, a w 2016 było Europejską Stolicą Kultury. Powyższe wyróżnienia oparte są między innymi na pięknej architekturze, niepowtarzalnym klimacie oraz na bogactwie kulturowym. Jest to jedno z najchętniej odwiedzanych miast w Polsce.
Wrocław nazywany Kwiatem Europy zachwyci każdego dzięki uroczym zaułkom, miejskiej zieleni, knajpkom z niecodziennym klimatem, prężnie działającymi ośrodkami kulturowymi i rekreacyjnymi oraz niepowtarzalną atmosferą. Liczne zabytki i atrakcje przyciągają turystów z całego świata.
Jednym z najważniejszych miejsc do odwiedzenia jest wrocławski Rynek, w obrębie którego znajdują się m.in. Stary i Nowy Ratusz. Jest on otoczony przez liczne kamienice zbudowane przez tutejszych patrycjuszy. Najbardziej wyróżniającym się stylistycznie budynkiem jest modernistyczny wieżowiec z 1930 roku zaprojektowany przez Heinricha Rumpa.
Ze względu na fakt, że Wrocław posiada wiele atrakcyjnych zabytków, warto tu spędzić trochę więcej czasu, aby zagłębić się w historię każdego z nich. Szczególnie polecamy zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: COHM Sp. z o.o., ul. Stawowa 13, 50-018 Wrocław, NIP: 8971619048
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Europejski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!