Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Aquamarina Międzyzdroje to kompleks nowoczesnych apartamentów, położony w zacisznej okolicy z dala od zgiełku miasta, a jednocześnie tylko 150 m od plaży. Nowa promenada tuż przy obiekcie prowadzi przyjezdnych do samego centrum pięknych Międzyzdrojów.
Do dyspozycji Gości oddano przestronne apartamenty, które mogą pomieścić nawet 4 osoby. Każdy z nich dysponuje bezprzewodowym dostępem do internetu oraz prywatną łazienką z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, ręcznikami i pralką. Dodatkowo w wyposażeniu znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz świetnie wyposażony aneks kuchenny, dzięki czemu posiłki można przygotowywać samodzielnie.
Zewnętrzna część kompleksu pozwala na skorzystanie z boiska wielofunkcyjnego, siłowni, kortu tenisowego, a dla najmłodszych z nowoczesnego, strefowego placu zabaw.
Na terenie sąsiadującego obiektu Aquamarina Onyx funkcjonuje strefa relaksu, kryty basen, szachy zewnętrzne oraz wypożyczalnia rowerów. Wszystko to jest dostępne dla Gości apartamentów za dodatkową opłatą.
Kompleks Aquamarina Międzyzdroje położony jest w województwie zachodniopomorskim, tylko 150 m od plaży.
Międzyzdroje to jedno z najchętniej odwiedzanych miejsc nad polskim morzem. Każdego roku rzesze tuurystów przyciągają tu malownicze wzniesienia w Paśmie Wolińskim, otoczenie lasów i bliska odległość od plaży.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Marina Invest Sp. z o. o., Gryfa Pomorskiego 80 B, 72-500 Międzyzdroje , NIP: 9552142375
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aquamarina Międzyzdroje. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".