Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddano pokoje wyposażone w: telewizor LCD, telefon, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz łazienkę z kabiną prysznicową oraz suszarką do włosów.
W hotelowej restauracji serwowane są dania kuchni regionalnej przygotowywane ze świeżych produktów najwyższej jakości. Skosztować można m.in. popisowych dań z dziczyzny oraz wyrobów z tutejszej wędzarni. Organizowane są również sezonowe festiwale smaków. Smak potraw podkreślą starannie wyselekcjonowane alkohole.
Wieczór można spędzić w klubie Atlantyda, gdzie doświadczeni barmani serwują drinki z całego świata.
Nieodłączną częścią hotelu jest Instytut SPA & Wellness, gdzie komfort łączy się z prestiżem. Ta oaza spokoju obejmuje kompleks basenowy składający się z basenu sportowego oraz rekreacyjnego z masażerami i kaskadą wodną, jacuzzi, sauny suchej i parowej oraz letniej plaży. Osoby dbające o kondycję fizyczną mają możliwość uczestniczenia w zajęciach ruchowych m.in. Body Ball czy Nordic Walking oraz spędzenia czasu w kameralnej siłowni.
W pięknych, profesjonalnych gabinetach zabiegowych można odpocząć i oderwać się od codzienności dzięki zabiegom relaksacyjnym i upiększającym.
Sulejowski Park Krajobrazowy powstał w 1994 roku. Obejmuje on fragment rzeki Pilicy, Zbiornik Sulejowski oraz tereny, które do niego przylegają. Jest to miejsce niezwykle bogate przyrodniczo - zobaczyć tu można 39 gatunków ssaków m.in. bobra, wilka, wydrę oraz osobliwych przedstawicieli flory tj. długosz królewski czy zimoziół północny. Tereny parku są niemal magiczne - urokliwe łąki oraz tajemnicze torfowiska tworzą ciekawy klimat.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Molo Sp. z o.o. , ul. Klonowa 16, 97-213 Smardzewice, NIP: 7732205366
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Magellan SPA & Business. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".