Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Solina to jedna z najbardziej znanych górskich wsi w Polsce. Przez cały rok oferuje turystom wiele atrakcji i możliwości pełnego odpoczynku, zarówno dla aktywnych, jak i tych bardziej stacjonarnych gości. Niewątpliwym atutem miejscowości jest położenie w zróżnicowanym terenie – nad brzegiem Jeziora Solińskiego i w niedużej odległości od słynnych bieszczadzkich połonin.
Jezioro Solińskie jest największym sztucznym zbiornikiem wodnym w Polsce. Stanowi atrakcję dla osób ceniących wypoczynek i rekreację, spełnia oczekiwania miłośników żeglowania, wędkarstwa, kąpieli i pięknych widoków. Jedną z najczęściej odwiedzanych przez turystów atrakcji jest zapora wodna w Solinie, która przegrodziła wody Sanu i umożliwiła powstanie jeziora. Konstrukcja liczy 82 m wysokości i 664 m długości. Warto przespacerować się po koronie zapory i podziwiać spektakularną panoramę albo wyjechać nową kolejką gondolową oferującą panoramiczne widoki, jest także możliwość zwiedzenia wnętrza zapory w Solinie.
Atrakcje Bieszczadów:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: POŁONINY-KURORT Sp. z o.o., Dwernik 15, 38-713 Lutowiska, NIP: 7343043337
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest White Sails Solina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".