Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
LakePark Residence to kompleks nowoczesnych apartamentów, malowniczo położony wśród górskiego krajobrazu i tylko 200 m od Jeziora Machy. Obiekt zlokalizowany jest w regionie Czeski Raj, w niewielkiej miejscowości Stare Splavy.
Do dyspozycji Gości oddano przestronne apartamenty, utrzymane w nowoczesnym, eleganckim stylu. Wnętrza wyposażono w telewizor, bezprzewodowy dostęp do internetu, a także aneks kuchenny (lodówka, mikrofalówka, płyta indukcyjna, piekarnik, ekspres do kawy, zmywarka oraz przyrządy kuchenne). Każdy apartament dysponuje też łazienką z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, ręcznikami i zestawem kosmetyków.
Po aktywnie spędzonym dniu warto skorzystać z kameralnej sauny, kabiny rozgrzewającej, chłodzącego prysznica lub pokoju relaksu, skąd rozpościera się malowniczy widok na park.
LakePark Residence udostępnia dodatkowo wypożyczalnię rowerów elektrycznych oraz desek wiosłowych. Natomiast specjalnie dla najmłodszych przygotowano atrakcyjny plac zabaw przed budynkiem.
LakePark Residence położony jest w malowniczym rejonie Czech - Czeski Raj, w miejscowości Stare Splavy, niecałe 200 m od Jeziora Machy.
Stare Splavy położone są w malowniczym, rejonie Czeski Raj na północny wschód od Pragi. Ta niewielka miejscowość zachwyca niezwykłą przyrodą, jest przepięknie położona nad jednym z największych Jezior - Machy, nad którym jest możliwość kąpieli oraz uprawiania sportów wodnych. Lokalizacja sprzyja też miłośnikom wycieczek górskich pieszych lub rowerowych.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: EBM Rent, s.r.o., ul. Na Valentince 3336/4, 150 00 Praha 5, NIP: CZ06303200
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest LakePark Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".