Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Evva do dyspozycji gości oddaje dwa rodzaje pokoi o wysokim standardzie, w którym zostały zastosowane funkcjonalne rozwiązania. Pokoje standard i deluxe wyposażone są w bezprzewodowy internet, telewizję z płaskim ekranem, sejf, biurko, klimatyzację, zestaw do parzenia kawy lub herbaty oraz łazienkę z kabiną prysznicową, zestaw kosmetyków, suszarkę do włosów i ręczniki. W obiekcie znajdują się również dwa pokoje w pełni przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Restauracja Gustom Wino & Bar, znajdująca się w hotelu, proponuje wykwintne dania przygotowywane z najwyższej jakości polskich produktów, łącząc je z tym co najlepsze w kuchni międzynarodowej. W ofercie restauracji można znaleźć różnorodne śniadania w formie bufetu, lunche oraz dania z karty. Lokal dysponuje szeroką gamą alkoholi, starannie dobrane wino z ponad 80 rodzai dopełni smak całego posiłku. Dla miłośników słodkości, w restauracji znajduje się także kawiarnia, w której ofercie można znaleźć duży wybór ciastek i lodów według autorskich przepisów znanych cukierników oraz aromatyczną kawę.
Goście hotelu chcący się zrelaksować i wypocząć mogą skorzystać ze znajdującej się na terenie obiektu strefy Wellness Eternity. Mieści się w niej klimatyczny basen z hydromasażami, jacuzzi, słoneczna łąka stanowiąca alternatywę dla naturalnego słońca, a także sauna fińska, sucha oraz solna. Dobre samopoczucie zapewni również aktywność fizyczna w sali fitness gdzie można skorzystać z profesjonalnego sprzętu, jak: bieżnia, rower treningowy, orbitrek, atlas.
Świetnym miejscem na spędzenie wieczoru po dniu pełnym wrażeń jest Funkula. To połączenie kręgielni z czterema multimedialnymi torami, pubu serwującego wyśmienite drinki, oraz strefy, w której można rozsiąść się na wygodnej kanapie i obejrzeć mecz na jednym z trzech telewizorów.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: W4 HRC Sp. z o.o., ul. Wyszyńskiego 4, 39-400 Tarnobrzeg, NIP: 8672244480
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Evva. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".