Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Sunrise to czterogwiazdkowy, nowoczesny obiekt położony 300 m od plaży i centrum Złotych Piasków. Mimo małej odległości od centrum miasta, hotel otoczony jest drzewami, dzięki czemu można zrelaksować się z dala od zgiełku miasta, a jednocześnie szybko dotrzeć do wszystkich atrakcji kurortu. Do dyspozycji Gości oddano klimatyzowane pokoje, dwie restauracje, kompleks basenowy, a także Strefę Wellness&SPA.
Wszystkie wnętrza są klimatyzowane i utrzymane w jasnej kolorystyce, dodatkowo dysponują balkonem, skąd rozpościera się piękny widok na morze lub park. W wyposażeniu znajduje się telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz telefon. Pokoje posiadają prywatną łazienką z kabiną prysznicową.
Główna restauracja w hotelu dysponuje aż 300 miejscami, z czego 100 z nich znajduje się na tarasie, skąd rozpościera się przepiękny widok na morze i basen. Każdy dzień rozpoczyna się pożywnym śniadaniem w formie bogatego bufetu. Posiłki przygotowywane są ze świeżych, dobrej jakości produktów, a nad ich jakością czuwają doświadczeni kucharze.
Restauracja a la carte "Fontanna" to klimatyczne, kameralne miejsce idealne na romantyczny wieczór we dwoje. Zaaranżowanie restauracji w stylu francuskiego ogrodu i szeroka oferta potraw kuchni międzynarodowej, powinna przypaść do gustu nawet najbardziej wymagającym Gościom.
Hotel Sunrise udostępnił atrakcyjną strefę basenową, która składa się z czterech basenów zewnętrznych i jednego krytego, a także Strefę Wellness&SPA (sauna fińska i aromatyczna, łaźnia parowa, dwie wanny jacuzzi, strefa relaksu, prysznice terapeutyczne, ścieżka Kneippa, masaże i zabiegi kosmetyczne). W gorące letnie dni, przy basenie funkcjonuje bar, gdzie można orzeźwić się zimnym napojem.
Teren zewnętrzny wokół hotelu pozwala na aktywne spędzanie czasu, dostępny jest m.in. kort tenisowy, boisko do siatkówki i koszykówki, a dla dzieci atrakcyjny plac zabaw. Dodatkowo na terenie obiektu dostępny jest tenis stołowy, rzutki, bilard oraz dla najmłodszych klub PrimaKids.
Hotel Sunrise**** położony jest w Bułgarii, w kurorcie Złote Piaski tylko 300 m od plaży i 17 km od centrum Warny.
Złote Piaski to jednej z najchętniej odwiedzanych kurortów w Bułgarii. Każdego roku rzesze turystów przyciąga tu dostęp do Morza Czarnego, piękne plaże oraz bogata infrastruktura turystyczna. Miłośnicy sportów wodnych z pewnością docenią ciepłą wodę, a także możliwość uprawiania windsufingu, jazdy na nartach i skuterach wodnych lub nurkowania.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sunrise Holidays JSC, Sultan tepe str. 6, fl. 1, 1505 Sofia, NIP: BG 131428046
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Sunrise. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".