Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
B&B Molo to komfortowy obiekt położony w spokojnej dzielnicy Sopotu, dzieli go tylko 1 km od piaszczystej plaży. Usytuowanie wśród zieleni pozwala na zaczerpnięcie oddechu z dala od zgiełku miasta. Jednocześnie lokalizacja umożliwia szybki dostęp do większości okolicznych atrakcji turystycznych.
Do dyspozycji Gości oddano przestronne pokoje 1, 2, 3 i 4-osobowe, a także 6-osobowe studio z aneksem kuchennym. Wszystkie wnętrza utrzymane są w jasnej kolorystyce i klasycznym, eleganckim stylu. W wyposażeniu znajduje się telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy dostęp do internetu, biurko oraz czajnik elektryczny. Każdy pokój dysponuje też prywatną łazienką z kabiną prysznicową, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków.
Goście B&B Molo mogą skorzystać z oferty gastronomicznej obiektu. Posiłki przygotowywane są ze świeżych, lokalnych produktów, a na życzenie dostępne jest np. menu wegetariańskie. Każdy dzień rozpoczyna się tu pożywnym śniadaniem, w formie bufetu szwedzkiego.
Osoby ceniące sobie chwile relaksu, powinny skorzystać z kameralnej Strefy Wellness. Znajdują się tu dwie sauny – sucha i na podczerwień, a także gabinet masażu.
B&B Molo zlokalizowany jest w spokojnej dzielnicy Sopotu, w odległości ok. 1 km od plaży.
Sopot to jedno z najchętniej odwiedzanych miast nad polskim morzem. Znajduje się tu najdłuższe molo w Europie, otoczone piaszczystą plażą, a także liczne kawiarnie, puby i muzea.
Warto tu zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DS Hotele i Apartamenty Sp. z o.o. Sp. k., Al. Niepodległości 710A, 81-853 Sopot, NIP: 5851472049
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest B&B Molo. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".