Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Dla Gości przygotowano komfortowe i przestronne dwupokojowe apartamenty, urządzone w eleganckim i nowoczesnym stylu. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, dobrze zaopatrzony aneks kuchenny (naczynia, sztućce, garnki, patelnia, chemia kuchenna) oraz sprzęt AGD (lodówka, płyta ceramiczna, czajnik elektryczny, przelewowy ekspres do kawy, toster, mikrofala). Każdy apartament dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową i suszarką do włosów. Niektóre łazienką są wyposażone w pralkę.
Aquamarina Onyx dysponuje kompleksem basenów, w skład który wchodzą: wewnętrzny basen (największy w Międzyzdrojach), brodzik z atrakcjami dla dzieci oraz sauna sucha i mokra.
Najmłodsi Goście mogą korzystać z dużego zewnętrznego placu zabaw. Dodatkowo na terenie obiektu znajduje się specjalna strefa relaksu, wielofunkcyjne boisko oraz kort tenisowy.
Ważnym miejscem jest także tutejsza Promenada Gwiazd, gdzie na płytach chodnikowych znajdują się odciski dłoni najznamienitszych polskich aktorów. Warto wybrać się do Gabinetu Figur Woskowych, gdzie znajduje około sto figur woskowych najbardziej znanych osób kina oraz teatru.
Jednym z najpiękniejszych miejsc w okolicy jest Woliński Park Narodowy. Park posiada dobrze rozwiniętą infrastrukturę turystyczną. Znajduje się tutaj Zagroda Pokazowa Żubrów, punkty widokowe Gosań (najwyższe wzniesienie polskiego wybrzeża – 95 m. n.p.m.) i Kawcza Góra oraz piękne Jezioro Turkusowe.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Marina Invest Sp. z o. o., Gryfa Pomorskiego 80 B, 72-500 Międzyzdroje , NIP: 9552142375
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Aquamarina Onyx. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".