Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Grand Lubicz oferuje komfortowe noclegi, w przepięknie urządzonych pokojach o standardzie 5-gwiazdkowym. Pokoje są klimatyzowane i wyposażone we wszystko, co niezbędne do luksusowego wypoczynku na wczasach, wakacjach albo urlopie nad morzem. Wszystkie pokoje zostały urządzone w nowoczesnej stylistyce, zaprojektowanej z myślą o zapewnieniu komfortu i dobrego samopoczucia. Wyposażone zostały w bezszmerową klimatyzację, która umożliwia dostosowanie temperatury do indywidualnych potrzeb. W każdym pokoju znajduje się telefon, telewizor LCD, mini bar, szybkie łącze internetowe, szyfrowo zamykany sejf, suszarka do włosów, szlafrok oraz czajnik.
Goście w Hotelu Grand Lubicz mogą korzystać z przestronnego aquaparku, w którym powierzchnia basenów wynosi aż 1.143 m². Na brak atrakcji nie można narzekać – znajduje się tutaj 4-torowy basen sportowy, basem rekreacyjny ze zjeżdżalnią, sztuczną rzeką oraz podwodnymi leżankami wodno-powietrznymi, brodzik dla dzieci z atrakcjami wodnymi, trzy wanny z hydromasażem oraz basen rekreacyjny wraz z basenem zewnętrznym z wodą z solankową o wyjątkowych walorach leczniczych. Dodatkowo skorzystać można m.in. z sauny fińskiej, łaźni parowej, łaźni ziołowej, sauny IR, natrysków doznań, kubłów z zimną wodą oraz podgrzewanych leżanek.
W przepięknie zaaranżowanych restauracjach serwowane są mistrzowskie połączenia smaków, zarówno te wyszukane, niebanalne jak i tradycyjne. Specjalnie dla najmłodszych została przygotowana karta menu dla dzieci oraz wydzielone miejsce zabaw. Fachowy personel zadba o nastrój i atmosferę, a smak serwowanych potraw na długo pozostanie w pamięci gości.
Grand Lubicz to miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi. Oferuje masę atrakcji dla najmłodszych – pokój zabaw, seanse bajkowe, a nawet opiekę wykwalifikowanych animatorów. Na terenie obiektu znajdują się łóżeczka dla dzieci, podgrzewacze do butelek, nawilżacze powietrza, plastikowe naczynia, zabezpieczenia kontaktów i wiele innych artykułów dziecięcych. Nie brakuje też specjalnie przygotowanego menu oraz edukacyjnych zabawek i kolorowanek.
W samej Ustce głównym miejscem spacerów jest najdłuższa w Polsce nadmorska promenada, która jako jedna z niewielu przystosowana jest dla osób niepełnosprawnych, a także przebudowana i rozbudowana ulica Marynarki Polskiej. W pobliżu znajduje się Latarnia Morska z obserwatorium widokowo-astronomicznym, wiele domów o konstrukcji szachulcowej, które nadają naszemu miastu specyficzny klimat oraz pochodzący z XIX w. Kościół parafialny pw. Najświętszego Zbawiciela. Bardzo dużym zainteresowaniem turystów cieszy się także ustecki Port, z którego przez znaczną część roku organizowane są rejsy wycieczkowe oraz wędkarskie.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Uzdrowisko Ustka Sp. z o.o., ul. Beniowskiego 1, 76-270 Ustka, NIP: 8390206385
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Grand Lubicz. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".