Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Lovran znajduje się w mieście Lovran w zachodniej Chorwacji. To urokliwe, zabytkowe miejsce, które zachwyca przyjezdnych świetnie zachowanym centrum miasta i położeniem nad brzegiem morza Adriatyckiego. Hotel Lovran usytuowany jest w pobliżu najciekawszych atrakcji oraz niezbędnych punktów usługowych.
Hotel udostępnia gościom komfortowo i przytulnie urządzone pokoje. Każdy z nich wyposażony jest w telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, telefon, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzację. Wszystkie pokoje posiadają prywatną łazienkę z wanną lub prysznicem, w której znajdują się ręczniki i suszarka do włosów. Część pokoi posiada własny balkon.
W hotelu znajduje się restauracja serwująca dania kuchni śródziemnomorskiej. Wszystkie posiłki przygotowywane są z najwyższej jakości składników. Goście mogą skorzystać także z aperitif baru posiadającego w swojej ofercie różnorodne drinki i napoje.
Hotel Lovran znajduje się w miejscowości Lovran w zachodniej części Chorwacji. W pobliżu mieści się wiele ciekawych atrakcji oraz plaż, na których można wypocząć.
Lovran to niewielkie miasto położone w zachodniej części Chorwacji. Jest ono oddalone o kilka kilometrów od Opatiji, czyli jednego z największych uzdrowisk w kraju. Lovran posiada bogatą historię, a co za tym idzie, w obrębie miasta znajduje się wiele urokliwych i zabytkowych miejsc.
Odwiedzający Hotel Lovran mają do dyspozycji korty tenisowe oraz pobliską skalistą plażę z czystą wodą. Wolny czas można spędzić podczas spacerów promenadą cesarza Franciszka Józefa, która biegnie między Lovran aż do Opatiji. W mieście organizowane są wycieczki wzbogacone o kursy nurkowania, wspinaczki górskiej, wędkowania czy żeglowania.
Atrakcyjne położenie geograficzne względem wielu niesamowitych miejsc sprzyja organizacji jednodniowych wycieczek krajoznawczych. Będąc w okolicy warto zobaczyć między innymi parki narodowe (Plitivice, Brijune, Risnjak), okoliczne miasteczka oraz wyspy (Krk, Cres, Rab).
Dla osób preferujących bierny odpoczynek okolica oferuje plaże, na których można wypocząć od codzienności i zrelaksować się w promieniach słońca. W pobliżu na odwiedzających czeka między innymi plaża miejska w Lovran (betonowa plaża, zaledwie 50 m od hotelu, dla osób ceniących odosobnienie), plaża Peharovo (żwirowa plaża, 1 km od hotelu, chętnie odwiedzana przez rodziny z dziećmi) czy plaża Medveja (żwirowa plaża, ok. 2 km od hotelu, dla osób lubiących spokój i otaczającą ich przyrodę).
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: POL-MOT D.O.O., Setaliste Marsala Tita 19/2, 51415 Lovran, NIP: HR63283241952
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Lovran. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".