Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Marmont Heritage spełnia standardy Triverna
Hotel Marmont Heritage znajduje się w sercu Starego Miasta w Splicie, w południowej Chorwacji. Lokalizacja w centrum umożliwia gościom zwiedzenie najciekawszych atrakcji i zabytków w krótkim czasie. W odległości zaledwie minutowego spaceru od hotelu znajduje się Pałac Dioklecjana, który został wpisany na Światową Listę Dziedzictwa Narodowego UNESCO.
Hotel posiada w swojej ofercie 21 dwuosobowych pokoi zaprojektowany w nowoczesny i minimalistyczny sposób. Każdy z nich wyposażony jest duże podwójne łóżko z pościelą wykonaną z naturalnych materiałów, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, klimatyzację z funkcją ogrzewania, telefon, sejf, minibar i biurko do pracy przy komputerze. Ponadto w zależności od ich standardu znajdują się w nim takie udogodnienia jak zestaw do parzenia kawy i herbaty, kapcie czy szlafroki. Wszystkie pokoje posiadają dostęp do prywatnej łazienki z prysznicem lub wanną, na których wyposażeniu są ręczniki i suszarka do włosów. Dodatkowo w pokoju typu Luxury znajduje się wanna z funkcją masażu i oddzielnym prysznicem.
Na parterze hotelu mieści się Restauracja Marshal specjalizująca się w tradycyjnej kuchni dalmatyńskiej. Goście mają okazję skosztować tutaj między innymi wysokiej jakości szynki prosciutto, świeżego owczego sera oraz słonego i marynowanego anchois. Szef kuchni dba, aby każde danie zadowoliło podniebienie najbardziej wymagającego gościa. W ciepłe dni posiłek można zjeść na świeżym powietrzu w restauracyjnym ogródku. W hotelu znajduje się także lounge bar z tarasem, z którego rozpościera się widok na Stare Miasto.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
Hotel Marymont Heritage znajduje się w Splicie w południowej Chorwacji. Jest on położony w centrum Starego Miasta, w odległości minutowego spaceru od Pałacu Dioklecjana.
Split to miasto położone w południowej Chorwacji, tuż nad morzem Adriatyckim. To drugie co do wielkości miasto pod względem liczby mieszkańców. Zachwyca ono swoim nadmorskim klimatem. Znajduje się tutaj wiele atrakcji i zabytków oraz uroczych i romantycznych uliczek.
W Splicie warto zobaczyć przede wszystkim:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Ordesa d.o.o., Zadarska 13, 21 000 Split , NIP: 12914704971
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Marmont Heritage. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!