Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Island Hotel Istra to czterogwiazdkowy, luksusowy obiekt położony na wyspie św. Andrzeja, 15 minut drogi statkiem od zabytkowego miasta Rovinj. Hotel jest malowniczo położony, w odległości zaledwie 50 m od morza, co czyni go idealnym miejscem na relaks z dala od zgiełku miasta.
Do dyspozycji Gości oddano eleganckie, klimatyzowane pokoje z balkonem. Wnętrza utrzymane są w jasnej kolorystyce i nowoczesnym stylu. W wyposażeniu znajduje się telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy dostęp do internetu, telefon i sejf. Każdy pokój dysponuje też prywatną łazienką z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Island Hotel Istra oferuje swoim Gościom kilka punktów gastronomicznych. Podawane są tu głównie dania rybne i owoce morza. Istnieje też możliwość korzystania z posiłków wegetariańskich lub z menu przygotowanego specjalnie dla najmłodszych. Restauracja dysponuje urokliwym tarasem, dzięki czemu można cieszyć się posiłkiem na świeżym powietrzu lub zrelaksować się na leżakach.
Hotel chcąc zadbać o komfort Gości przygotował atrakcyjną Strefę Wellness i SPA. Strefa Wellness składa się z dwóch basenów – wewnętrznego i zewnętrznego, przy którym znajduje się bar z napojami i przekąskami. Można też zrelaksować się w jacuzzi zewnętrznym i wewnętrznym, odbyć seans w saunie fińskiej lub wyciszyć się w pokoju relaksacyjnym lub ogrodzie śródziemnomorskim. W SPA oferowane są liczne zabiegi pielęgnujące i kosmetyczne oraz masaże. Osoby ceniące sobie aktywność fizyczną mają do dyspozycji centrum fitness z widokiem na wyspę Maskin.
Island Hotel Istra położony jest na wyspie św. Andrzeja, 15 minut drogi statkiem od zabytkowego miasta Rovinj.
Wyspa świętego Andrzeja, zwana też Czerwoną Wyspą, położona jest 15 minut drogi statkiem od zabytkowego miasta Rovinj. To malownicze miejsce każdego roku przyciąga rzesze turystów. Wyjątkowe położenie i wszechobecna natura, pozwala na relaks z dala od zgiełku miasta.
Do najbardziej rozpoznawalnych punktów na wyspie należy zabytkowy kościół benedyktyński, muzeum modeli statków i ikon oraz marina, z której mogą korzystać osoby podróżujące łódkami.
Spędzając urlop na wyspie św. Andrzeja, nie sposób zwiedzić magicznego miasta Rovinj. Położone jest ono na zachodnim wybrzeżu Istrii i jest jednym z najbardziej popularnych i najbardziej rozwiniętych ośrodków turystycznych w Chorwacji. Jest ro również aktywny port rybacki, a także miejsce z ciekawą historią i mnóstwem zabytków.
Spacerując po Rovinje można zatrzymać się przy jednej z galerii sztuki, nie sposób też nie zwiedzić Starego Miasta, gdzie można podziwiać średniowieczną plątaninę ciasnych uliczek i zaułków lub zwiedzić Muzeum dziedzictwa Rovinj, które działa w barokowym pałacu z XVII wieku.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Maistra d.d., Obala. V. Nazora 6, 52-210 Rovinj, NIP: HR 25190869349
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Island Hotel Istra. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".