Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Czarny Kos oferuje swoim gościom komfortowe pokoje typu standard wyposażone w: TV, Internet Wi-Fi, łazienkę z kabiną prysznicową oraz suszarką do włosów. W obiekcie znajdują się także przestronne pokoje biznesowe o powierzchni 34 m2 oraz superior. Aby uprzyjemnić pobyt, na gości czekają tutaj szlafroki i kapcie oraz powitalna woda do picia w butelkach.
W restauracji z widokiem na taras i ogród podawane są regionalne i międzynarodowe przysmaki. W menu liczne są zdrowe dania, bazujące na świeżych, lokalnych składnikach. Dodatkowo Bar w Czarnym Kosie oferuje szeroki asortyment napojów alkoholowych i bezalkoholowych, soki ze świeżych owoców, koktajle dla dzieci, przekąski. Czarny Kos to miejsce przyjazne dla wegetarian - wśród dań, napojów i przekąsek zawsze znaleźć można wegetariańskie i wegańskie opcje.
Czarny Kos jest doskonałym miejscem, aby w gronie rodziny i przyjaciół aktywnie wypocząć. Duży ogród, spokojna, skąpana w zieleni okolica sprzyjają wędrówkom, wycieczkom rowerowym, aktywnemu wypoczynkowi.
W ramach wypoczynku Czarny Kos oferuje: saunę, fitness, wypożyczenie rowerów, wieczór przy ognisku, spływ kajakowy rzeką lub pływanie po jeziorze na Kaszubach, a zimą kulig, zajęcia dla dzieci wypełnione twórczą i ekscytującą zabawą z animatorem (w wybranych terminach), wycieczkę drezyną przez kaszubskie łąki i lasy, wypożyczenie kijów nordic walking i zajęcia z instruktorem, przejażdżki konne w pobliskich stadninach, wizytę na polu golfowym, wyciąg nart wodnych w Żukowie, zimą w okolicy ośrodki narciarskie, narty biegowe w lasach i na jeziorze, spotkania artystyczne dla dorosłych (ceramika, malarstwo, batik, witraż).
Czarny Kos to obiekt przyjazny dla rodzin z dziećmi w każdym wieku. Z myślą o najmłodszych gościach Pensjonat przygotował szereg udogodnień dla rodziców z dziećmi m. in.:
Dla miłośników białego szaleństwa 10 km od Czarnego Kosa znajduje się wyciąg w Kosowie - Stacja Narciarska Paczoskowo. W odległości pół godziny jazdy samochodem od Czarnego Kosa znajdują się ośrodki narciarskie w Wieżycy, Przywidzu i na sopockiej Łysej Górze.
Szwajcaria Kaszubska - to doskonałe miejsce na wycieczki krajoznawcze, latem pieszo, rowerem, czy konno, zimą chociażby na nartach biegowych. Można także wyruszyć szlakiem kultury i tradycji. Muzeum Kaszubskie w Kartuzach prezentuje historię ziemi kaszubskiej, tradycyjne stroje i ludowe instrumenty. Na corocznych festynach spotkać można twórców ludowych: hafciarki, garncarzy, rzeźbiarzy, skosztować kaszubskiego miodu, czy tabaki z oryginalnej tabakiery. Można także wybrać się w podróż magiczną, wkroczyć w świat legend i podań ludowych. Poszukać diabelskiego kamienia, stolemowych śladów, czy zamku księżniczki Damroki.
Warto także zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Kapi Karol Kulesza, ul. Letniskowa 10, 83-330 Borkowo, NIP: 9581339028
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Czarny Kos. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".