Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Do dyspozycji gości oddane zostały przytulne pokoje, z których każdy jest wyposażony w: telewizor LCD, bezprzewodowy dostęp do internetu, biurko do pracy, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz funkcjonalną łazienkę z kabiną prysznicową.
Każdy dzień zaczyna się tu od pysznego śniadania w formie bufetu. W znajdującym się na parterze, czynnym całą dobę lobby barze, Goście mogą zamawiać przekąski i napoje. Ponadto, na każdego gościa czeka kawa i kanapka na drogę.
Seans w saunie pozwoli się odprężyć i zrelaksować. Z kolei osoby lubiące aktywność fizyczną mogą odwiedzić tutejszą doskonale wyposażoną siłownię.
Odległości: lotnisko - 8 km, dworzec PKP - 3 km, dworzec PKS - 4 km, Stary Rynek - 4 km, Stadion Zawisza - po drugiej stronie ulicy. Hotel znajduje się zaledwie 500 metrów od Dworca Bydgoszcz Leśna.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Focus Hotels S.A. , Pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz, NIP: 9671347422
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Focus Hotel Bydgoszcz. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".