Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Wioska Mongolska to nietypowe miejsce na nocleg. W wiosce znajdują się jurty, pokryte wodoodpornym płótnem namioty zdobione na wzór namiotów koczowniczych. Jak przystało na XXI wiek w jurtach przygotowano nowoczesne udogodnienia, co nie przeszkadza jednak w zanurzeniu się w egzotyczny klimat.
Przestronne wnętrze jurty może pomieścić od 4 do 6 osób. W wyposażeniu znajduje się także stół z krzesłami, lodówka, czajnik oraz kawa, herbata i woda mineralna na start. We wnętrzu wygospodarowano miejsce na prywatną łazienkę z prysznicem, suszarką oraz kompletem ręczników i kosmetyków.
Na terenie całego obiektu goście korzystać mogą z internetu bezprzewodowego. Dostępny jest również parking.
Inwałd to miejscowość znana na całą Polskę dzięki kompleksowi rozrywkowemu z atrakcjami dla całej rodziny. Znajduje się tu Park Miniatur, Warownia Inwałd, Lunapark, Park Dinozaurów i Rozrywki „Dinolandia” oraz Ogród Jana Pawła II. Żądni kolejnej dawki emocji mogą wybrać się raptem 20 km do Zatora, gdzie czekają atrakcje Energylandii i Parku Rozrywki Zatorland.
Ale to nie wszystko, bo w najbliższej okolicy jest też co zwiedzać. Można również ruszyć w góry Beskidu Małego, a zimą pojeździć na nartach. Oto nasze propozycje:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: APART SERVICE Norbert Pachel, ul. Błotniska 27, 30-399 Kraków, NIP: 9442218284
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Wioska Mongolska. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".